Along the top of your screen we have put links to resources you might find helpful at any point as you work through the modules. These include:
- An online dictionary where you can look up words that are new to you to learn their meanings. Example sentences with translations help show how to use them.
- Number practice for special tests that you can customize to help you learn numbers, phone numbers and money.
- A discussion forum where you can meet others learning te reo Māori.
Kei te pae o runga o te mata o tō rorohiko, o tō taru paoho rānei, he hononga ki ngā rauemi hei āwhina i a koe i a koe e mahi ana. Koia nei ētahi:
- He papakupu ā- ipurangi kia taea ai e koe ngā kupu hou me ngā tikanga te ako. He rārangi kōrero (me ngā whakapākehātanga) hei tauira anō hoki kei reira.
- He whakamātautau motuhake hei ako i te tatau, i ngā nama waea me te moni.
- He wānanga ipurangi kia taea ai e koutou ko ngā tāngata e ako ana i te reo te whakawhitiwhiti whakaaro mō te reo Māori.
There are also three other websites that will help your learning. You can access these from their icons below.
He paetukutuku anō hoki hei āwhina i a koe ki te ako i te reo nei.
- Tōku Reo – E 300 ngā wāhanga, he hāwhe hāora te roa o ia wāhanga. Hei tautoko ēnei i ngā mahi o te pukapuka matua, o Te Kākano.
- Te Whanake TV – 13 ngā wāhanga hei tautoko ēnei i ngā mahi o te pukapuka matua tuatahi, arā o Te Kākano, me te pukapuka tuatoru, arā, o Te Māhuri.
- Rokiroki – Hei mahi whakarongo, tuhituhi hoki o ngā pukapuka matua e whā.